ایده های خلاقانه برای چسب زخم های جدید

, , ارسال دیدگاه

دست، یکی از عضو‌هایی است که بسیار در معرض زخمی شدن قرار دارد. به همین دلیل استفاده از چسب زخم برای آسیب دیدگی‌های روی دست بسیار متداول است. اما به دلایل مختلف چسب زخم‌ها مشکلاتی هم برای استفاده کننده به وجود می‌آورند. یکی از این مشکلات زمانی است که بخواهید از آن‌ها روی نوک یا مفاصل انگشتان استفاده کنید. آموبند (AmoeBAND) این مشکل را حل کرده است.

این چسب زخم جدید با برش از محل‌های خاص، مناسب استفاده در سر انگشتان یا مفاصل می‌شود. اما خلاقیت سازندگان به اینجا ختم نمی‌شود.

از آنجا که مواد مورد استفاده در ساخت چسب‌ها مانند پوست انسان است و در رنگ‌هایی مختلف هم عرضه می‌شوند، می‌توان بدون نگرانی از توی چشم بودن، از آن‌ها استفاده کرد. وجود یک نشانگر که زمان تعویض چسب زخم را (بر اساس مقدار pH) نشان می‌دهد از دیگر مزایای این محصول است.

همچنین برای استفاده راحت‌تر بسته بندی این چسب زخم شبیه قوطی کبریت طراحی شده و همچنین طرز استفاده، با خط بریل روی آن حک شده است! آیا انتظاری دیگری هم از یک چسب زخم دارید؟

ایده خلاقانه برای چسب زخم های جدید ایده خلاقانه برای چسب زخم های جدید ایده خلاقانه برای چسب زخم های جدید ایده خلاقانه برای چسب زخم های جدید
 

ارسال دیدگاه

(*) لازم، ایمیل شما منتشر نخواهد شد