تبدیل بیلبورد‌های تبلیغاتی به خانه‌هایی برای افراد بی‌خانمان

, , ارسال دیدگاه

شرکت معماری «دیزاین دولوپ» مستقر در اسلواکی به تازگی طرحی را منتشر کرده که بر اساس آن بیلبورد‌های تبلیغاتی کنار بزرگراه‌ها به سرپناهی برای افراد بیخانمان تبدیل خواهد شد.

به گفتهٔ طراحان این طرح، فضای سه گوش بین بیلبورد‌های کنار جاده در اکثر موارد بدون استفاده باقی مانده‌اند، در حالی که این فضا برای اسکان افراد بسیار مناسب است. در این طرح این فضای خالی به دو بخش تقسیم شده است. بخش نخست شامل هال ورودی، آشپزخانه، یک میز کوچک و یک تخت است. و در بخش دوم حمام و دستشویی قرار دارد.

یکی از فایده‌های استفاده از داخل بیلبورد‌ها به عنوان فضای سکونت این است که آن‌ها از قبل به شبکه برق متصل هستند. دیگر فایدهٔ این طرح این است که می‌توان هزینه کم نگهداری از این فضاهای مسکونی را از درآمد حاصل از اجاره دادن مکان‌های تبلیغات تامین کرد.

 

تبدیل بیلبورد های تبلیغاتی به خانه هایی برای افراد بی خانمان تبدیل بیلبورد های تبلیغاتی به خانه هایی برای افراد بی خانمان تبدیل بیلبورد های تبلیغاتی به خانه هایی برای افراد بی خانمان تبدیل بیلبورد های تبلیغاتی به خانه هایی برای افراد بی خانمان تبدیل بیلبورد های تبلیغاتی به خانه هایی برای افراد بی خانمان تبدیل بیلبورد های تبلیغاتی به خانه هایی برای افراد بی خانمان
 

ارسال دیدگاه

(*) لازم، ایمیل شما منتشر نخواهد شد