دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک

, , ارسال دیدگاه

بارش برف قطعا یکی از زیباترین صحنه های طبیعی است که همه ی ما شاهدش بوده ایم. لذت تماشای بارش برف در یک شب ساکت زمستانی زیر نور چراغ های خیابان قابل وصف نیست. اما برف، زیبایی های دیگری هم دارد که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست.

عکس های نمای نزدیکِ (ماکروگرافی) اَندرو اُسکین (Andrew Osokin) عکاس اهل مسکو، ما را با گوشه ای از زیبایی های دانه های برف آشنا می کند. او -با توجه به کوچک بودن دانه های برف و ذوب شدن سریع آنها- برای گرفتن این عکس های زیبا صبر و تحمل زیادی به خرج داده است.

عکاسی ماکرو یا تصویر برداری ماکرو نوعی عکاسی از نمای نزدیک، بطور معمول از سوژه‌های کوچک است. بطور کلاسیک سوژه موجود در یک تصویرماکرو بزرگ‌تر از اندازه آن در طبیعت بر روی نگاتیو بوده است. به هر شکل امروزه تصویر برداری ماکرو، تهیه تصویر از سوژه در ابعاد بزرگتر و واضح‌تر از آن چیزی است که در حیات دیده می‌شود.

ویکی پدیا

هر کدام از این دانه های برف شکل خاص خود را دارند. حتی الگو های تشکیل دهنده آنها هم شبیه دیگری نیست. بعلاوه اینکه هر کدام از آنها به تنهایی یک اثر هنری زیباست. باور کردن طبیعی بودن بعضی از این تصاویر واقعا سخت است. نظر شما چیست؟

دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک دانه های برف در عکاسی از نمای نزدیک
 

ارسال دیدگاه

(*) لازم، ایمیل شما منتشر نخواهد شد