دستشویی عمومی در لندن که به خانه‌ای شیک تبدیل شد

, , ارسال دیدگاه

زمانی که صحبت از املاک در شهر می‌شود، اهالی لندن در استفاده از فضاهای کوچک خبره‌اند. اما معمار جوان لورا کلارک سطح تازه‌ای از این کار را به نمایش گذاشت زمانی که توالتی عمومی را که برای مدتی طولانی متروک شده بود به یک خانه زیبا تبدیل کرد. این دستشویی عمومی که تنها ۵۵ متر مساحت دارد در سال ۱۹۲۹ ساخته شده است و آخرین بار در سال ۱۹۸۰ فعال بوده.

لورا این ساختمان را در سال ۲۰۰۵ زمانی که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده بود پیدا کرد و ۶ سال روی آن کار کرد تا آن را از یک دستشویی عمومی قدیمی و بلااستفاده، به خانه‌ای زیبا و دنج و با نورگیر عالی(با توجه به اینکه این ساختمان در زیر زمین قرار دارد) تبدیل کند.

 

دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد دستشویی عمومی در لندن که به آپارتمانی شیک تبدیل شد
 

ارسال دیدگاه

(*) لازم، ایمیل شما منتشر نخواهد شد