هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی

, , ارسال دیدگاه

یک مهندس انگلیسی تفریح جالبی برای خود ابداع کرده که دهان شما را از تعجب باز خوداهد کرد. این مرد ۵۴ ساله تصاویر بزرگ و زیبایی روی برف نقاشی می کند آن هم فقط با راه رفتن در تمام طول روز. بعضی از کارهای او در پیست اسکی “لس آرک” فرانسه طولی به اندازه شش زمین فوتبال دارند. “سیمون بک” می گوید دلیلی که او اینکار را شروع کرد این بوده که او نیاز به ورزش کردن داشته و بخاطر مشکلی در پایش، قادر به دویدن هم نبوده است.

آثاری که او در برف به وجود می آورد آنقدر پیچیده است که او ابتدا باید آنها را در کامپیوتر طراحی و نقشه آنها را تهیه کند. سپس او که مربی صحرانوردی است با استفاده از قطب نما و کفش های برف پیمایی خود شروع به ساختن اشکال هندسی در برف میکند. او اسم این کار خود را “نوعی صحرا نوردی معکوس” گذاشته است.

در مواقعی که وضعیت جوی نامطلوب شود او حتی نمی تواند بعضی از نقاشی های خود را به اتمام برساند. عمر نقاشی های او نیز آنچنان طولانی نیست و به وضعیت آب هوا بستگی دارد. اما با این حال آثار او برای کسانی که از تله کابین استفاده میکنند بسیار آشناست.

هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی هنرنمایی روی برف به وسیله پیاده روی
 

ارسال دیدگاه

(*) لازم، ایمیل شما منتشر نخواهد شد