تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک

, , ارسال دیدگاه

شاید بسیاری از ما در ابتدا نسبت به فناوری چاپ سه بعدی با تردید نگاه می‌کردیم. اما هر چه زمان گذشت شاهد پیشرفت و گسترش این تکنولوژی بودیم تا جایی که امروز دیگر شکی باقی نمانده است که در آینده‌ای نه چندان دور پرینت سه بعدی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل خواهد شد.

همین حالا هم از این تکنولوژی در بخشهای مختلف از پزشکی گرفته تا صنایع فضایی استفاده‌های متنوع و گوناگونی می‌شود. در این بحبوحه شرکت نایک هم از معرکه عقب نمانده و با معرفی محصول جدید خود به جمع استفاده کنندگان از این فناوری پیوسته است. این محصول که یک کیف است، لقب اولین ساک ورزشی پرینت شدهٔ جهان را یدک می‌کشد. قسمت شبکه مانند زیرین این کیف، تماماً بوسیلهٔ پرینت سه بعدی ساخته شده و بخش بالایی کار دست صنعتگران نایک و از جنس چرم مرغوب است. این دو بخش آنچنان متناسب با هم ساخته شده‌اند که به راحتی با هم جفت می‌شوند و در نتیجه هیچ نوع چسب یا گیره‌ای برای ساخت این کیف استفاده نشده است. تمام ابزارآلات استفاده شده در این کیف از جمله پلاکی که نام صاحب کیف روی آن درج شده، از طلا ساخته شده‌اند.

فعلا فقط تعدادی بسیار محدودی از این کیف ساخته شده که در اختیار ورزشکاران بر‌تر جهان قرار گرفته است. افرادی همچون فوتبالیستهای حاضر در جام جهانی از جمله کریستیانو رونالدو، وین رونی و نیمار.

نایک هنر و تکنولوژی را با هم ترکیب کرده و نتیجه کار محصولی است که در عین سبکی و کارآمدی، بشدت زیباست.

تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک

تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک

تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک تولید اولین کیف ورزشی با فناوری پرینت سه بعدی توسط نایک
 

ارسال دیدگاه

(*) لازم، ایمیل شما منتشر نخواهد شد